torstai 17. syyskuuta 2015

Syystukka



Amanda leikkasi mulle liian pitkästä aikaa uudet hiukset ja oi kun voikin nauttia keveistä hyväkuntoisesta latvoista ja ryhdikkäämmästä olemuksesta. Hiuksista lähti ainakin 10cm ja olen äärettömän tyytyväinen. Vihdoin voin pitää hiuksiani auki ja näyttää samalla vähemmän peikolta!  Mikä ihme siinä on, että tällaisia oleellisia juttuja jotenkin aina venyttää!

Havahdun monesti heiluttelemasta päätäni puolelta toiselle, kun tuntuu että monta kiloa painoa lähti olalta pois.  Muutenkin muotoilu on helpompaa kaikin puolin. Olen ottanut nyt tehokäyttöön tämän ultimate parhaan kuivashampoon ikinä. Niin paljon hattaramaista tuuheutta ja lennokkuutta tukkaan. :)





Indiana on mun joka-aamuinen henkilökohtainen herätyskello siinä poikkeuksetta 7-8 aikaan. Eipä tule ainakaan nukuttua liian myöhään. :D Erikoista, että Indy on valinnut mut aamuisin herätettäväksi ja Jaakko saa aina rauhassa kääntää kylkeä!  Ei auta kuin lähteä rontin kanssa aamulenkille ja kummasti kyllä itsekin piristyy! Aivan superia muuten, että ulkoilu on lisääntynyt roimasti tämän perheenjäsenen myötä. :)






Nyt kun on tuon pikkuisen kanssa tullut oltua paljon kotona, niin kodin pienetkin yksityiskohdat alkavat vaivata tai niihin haluaa muutosta.


Mulle arjen luksusta parhaillaan on laadukkaat ja herkullisen tuoksuiset saippuat. Toinen asia, johon tykkään panostaa on pyyhkeet ja lakanat! Tässä stockan saippuakupissa ja saippuan palassa yhdistyy välimerellinen tunnelma ja tuoksussa eksoottiset kukat sekä mausteet. Joka kerta kun pesen kädet, saan kokea hetken ulkomaiden muistoja ja uskon, että tämä vaikuttaa positiivisesti mielialaan. :)





Laivalta toin tuliaisena itselleni viimeksi näitä Balmuirin pyyhkeitä. Äärettömän pehmeitä ja laadukkaan oloisia. Ei ikinä uskoisi, että tämä brändi on suomalainen. Kerrankin designia mun mieleen ja nimikin on sopivan kansainvälinen. Olen monta kertaa ihaillut heidän Helsinki-kashmirhuivia myöskin.





/Marjo

4 kommenttia:

  1. Kaunis syys MRSQ <3
    ihana saippuakuppi! mäki tykkään panostaa lakanoihin, on tärkeää että peti on mieluinen missä lataa akut :) !
    syystunnelmissa tääläkin ollaan ja kiireisissä myös. aloitin itse showdance harrastukseni viiden vuoden tauon jälkeen. myös pihaa ollaan laitettu uutterasti joten mun kommentointi tänne on ollu vähänlaista. lukenut oon kyllä ^^
    oon myös hääriny uudistuneen olohuoneen kimpussa.. ongelma on ollut se ettei meil oo ollu siellä juuri seinillä mitään. se on pitkään näyttäny siltä niinku ois vasta muutettu, sohva ja tv vaa kannettu sisälle.:'D joten sitäpä nyt sit pistetty paremmaks. tykkään sun ajatuksesta, että saat positiivista energiaa kun jostakin esineestä tulee muistoja mieleen. itse en osaa hankkia randomisti esim. koriste esineitä. lähes kaikella mitä on nytkin, on joku muisto tai syvempi merkitys. vaasi mummolta tai äidin ostama kello :) täytän ympäristön asioilla joissa on sitä hyvää energiaa :)
    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! <3 Huomaa kyllä pedin tärkeyden sen jälkeen kun nukuttiin hetki lattialla sillä vanhalla patjalla ennen kuin kerettiin hommata uusi sänky :D :D Ihan kamalaa teki niskalle ja selälle eikä tietoakaan levollisista unista!

      Showdance on niin hauskaa!! Mäkin olin joskus hetken mukana Triolissa ja tykkäsin älyttömästi kyllä tanssimisesta. :)

      Just kans Jaakon kanssa juteltiin, että meilläkin on liian tyhjää seinillä ja tarvis hankkia tauluja ja jotain muita pieniä koriste-esineitä. Tsemppiä olohuoneen kanssa, pikkuhiljaa hyvä tulee! ;)




      Poista
  2. Aaaa mää niin haluisin jonku kuvan kuivashampoon, mutta en oo koskaan huomannu näiden suihkutettavien versioiden tehoa :D En tiiä miksi.. Vaan ne jauheversiot tuntuu toimivan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas käytin aina ennen klippotekin kuivashampoota, kun siitä tulee rakennetta niin paljon mukaan tyveen, mutta jotenkin mua alkoi ärsyttää se takkuisuus ja ns likainen tunne hiuksissa, niin oon siirtyny takas noihin tavallisiin suihkutettaviin! :D

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!