sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Kokkola Weekend


Hej,

Makoilen tässä sängyllä eilisen humputteluillan jälkeen. Istuttiin iltaa tuossa meidän lähistöllä ja oli niin ihanan kesäinen fiilis, kun ylppärijuhlijoita viiletti ohitse, asunto kylpi auringossa ja ulkona on niin vihreää. Tänään on siis jostain syystä pieni väsy päällä ja mä olen kattonut varmaan kohta tuotantokauden Downton Abbeyta tässä parin päivän aikana. Olen aivan koukussa ja hurmoksista Dan Stevensin charmikkaasta hamosta!! Kunnon hienostoelämää, juonittelua sekä tietenkin brittiaksentti eli parhautta! :D







Jaakko lähtee kuukaudeksi työharjoitteluun Saksaan synttäreinään muutaman päivän päästä, eli mä jään sitten kesäleskeksi heinäkuun 7. päivään asti. :( Aika kurjaa minulle, mutta varmasti loistava kokemus hänelle. Plääh, vihaan välimatkoja ja odottelua. Tulee sitten vietettyä juhannus ja ruissi ilman murusta.




Me lähdetään varmaan huomenna tai viimestään tiistaina takaisin Turkuun, että ehditään viettää yhteistä aikaa pari päivää ennenkuin taas ollaan eri maissa. Hajottaa jo nyt. :D



/Marjo

8 kommenttia:

  1. nauti ku voi levätä jos väsyttää :) meilläkin oli ihana viikonloppu, lauantaina muutettii kaveria vanhaan kaupunkiin (sisälsi muuttolaatikoita ja mäkkisafkaa) ja sieltä sitte suihkuu ja valmistauduttii juhliin. ilta rauhottu tosiaa sinne elbaan meiä viimisii juhliin. oli niin ihanaa siellä, sää suosi ja ruoka ja seura oli hyvää <3 (voispa laittaa kuvakommenttia ku näpsein muutamaa kuvaa siel meren äärellä )
    sunnuntaina ois mullekki maistunu vaan sängyllä loikoilu (vaikkei darraa ollukkaa) mut muutenvaa, mut pikkupoitsu pitää liikkeessä :)
    mä tiedän mitä se ajoittainen leskeys on! niiku oon maininnu olevani kiekkoleski talvet :D tsemppii hetken kaukosuhteeseen, vaikutat vahvalta naiselta, varmaa luonnistuu hyvin lopulta :) mutta muistan hajotuksen tunteen kyllä ku mun mies oli intissä ja töissä eri paikkakunnalla. ei se herkkua ollut, mutta eipä pääse kyllästymään ;) lopulta se voi vähän piristääkin? ehkä.
    nauttikaapas nyt sit vielä <3
    mä rohmuan pretty little liarsia tällä hetkellä netflixistä. kun se tuli tvstä ajattelin etten jaksa sellasta kattoa, no nytpä oon koukussa. täytyy jossai väli tsekata mikä on tämä downton abbey!
    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin vanhemmat asuu vanhassa kaupungissa, ihana paikka! <3 Elba on super kaunis paikka kesällä, harmi ettei siellä tule useammin käytyä!

      Kuukausi ei sinänsä ole paha juttu olla toisesta erossa, mutta ärsyttää vaan nää, että tottuu oleen just yksin ja sit toinen tulee jo takas. :D Mä olen ainakin niin huono saamaan unta yksin ja nukun tyyliin valot päällä joka yö... :D :D

      Mulla alkaa sarjat loppua kesken, kun katson jollain hulluilla maratoneilla kaikki aina kerralla läpi. Mäkin naureskelin aluksi silloin Pretty little liarsille, mutta kappas vaan, kuinka koukkuun voikin jäädä!! Sama homma tän Downton Abbeyn kanssa, en ikinä edes kato mitään tän tyylistä, mutta koukussa ollaan hahhaaaa! :D

      Poista
    2. joo me ollaa ihasteltu vanhasta kaupungista yhtä taloo mikä on myytävänä ollu nyt jonki aikaa. siitä sais aivan ihanan ku laittais. mut siin on neliöitä liikaa meille :) mut sijainti ois bueno ja ulospäi se on semmone erikoinen ku on aika karu betonitalo.

      joo se tottuminenhan siinä onki se juttu:D mun mies naureskeli kin inttiä oli tyylii kolme viikkoo enää jälellä ja mä jaksoin joka sunnuntai tirauttaa kyyneleitä ku se lähti viimisee asti, sillo totesin etten taida olla hyvä sopeutuja :'D
      ja nukkuminen yksin on kamalaa! muistan en ees aina avannut päiväpeitettä ku mies ei ollu kotona. siitä tuli liian orpo olo! mihis ne kädet ja jalat sitte laittaa jos ei toisen ympärille ?! 8)

      -K

      Poista
    3. Uuuu, kuulostaa hyvältä! :D Mäkin himoitsen sitä vaaleanpunaista kivitaloa varmaan ikuisesti! Se sijaitsee siinä suntin rannassa ja on aivan lumoava.

      Mäkään en oo yhtään hyvä sopeutuja!! :D Matkalle voin lähteä ilman parempaa puoliskoa, mut sit kun se menee toisinpäin, että hän lähtee reissuun, niin oon kyllä aina ihan surku! :D Mulla pitäs kans olla sellanen patukkatyyny, johon vois aina kietoutua kun nukkuu! :D Hah!

      Poista
    4. voi niistä suntinvarren taloista puhumattakaa 8)
      joo oon huomannu lapsen myötä että semmone imetystyyny on loistava unikaveri :'D en oo siitä sitte luopunukkaa vaikkei meillä sellasta enää tartteta :D

      Poista
    5. Oi, että huippua!! :D En kyllä itse varmaan kehtaa sellaista ainakaan samalla nimikkeellä ostaa, mutta hankintalistalle menee! ;D

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!