torstai 12. maaliskuuta 2015

No Winter Lasts Forever



Mulla on jotenkin erityisen onnellinen fiilis tänään! :)))

Kävin järkyttävän pitkästä aikaa lenkillä ja tuntui aivan superilta, vaikka kunto olikin aivan pohjalukemissa verrattuna kesäiseen. Voitteko kuvitella, että tuulitakilla juostessa oli ihan liian kuuma!! :D Ihanaa siis, niin kiva fiilis tästä kevätauringosta. Olen myöskin pelännyt, ettei mun niskaongelmat yhtään tykkää juoksemisesta, muttei ainakaan vielä tunnu yhtään pahalta. Ette tiedä kuinka iloiseksi se mut tekee. Juokseminen on mulle sielunruokaa. :)

Kävin muuten tulomatkalla postin kautta hakemassa paketin.
Olipas muuten kerrankin aivan nappi ostos, että tämähän vaan lisää liikunnan iloa ja terveellistä syömistä!! Nää on tosiaan sellaset vähän matat ja nahkamaiset bikinit, muttei kyllä kuvan kautta tule esille. Otin ylä- ja alaosan koon S molemmista, ja sanoisin, että mulle olis kyllä mennyt koon isompikin, mutta toisaalta hyvä, että ovat aika naftit, niin pysyvätpä ainakin päällä uidessa! :D




Täs alemmas kuvas näkyy ehkä toi materiaali vähän paremmin!





Meidän kodissa alkaa olemaan jo aika kiva värimaailma, mutta toisaalta ehkä tarvis jotain keväistä elementtiä. Kauniit tuoreet kukat tuo just sitä oikeeta henkeä tänne, muttei hullukaan niitä joka päivä osta. Enkä kyllä ole ikinä tajunnut muovikukkiakaan. :D Mistähän sitä kevättunnelmaa sais, ehkä uusista värikkäistä sohvatyynyistä?




/Marjo

13 kommenttia:

  1. Noi biksut näyttää täydellisiltä!♥

    ♥ jeannays.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä erittäin tyytyväinen ostokseen, vaikka tota kokoa saikin jännittää ihan hulluna :D

      Poista
  2. Ei vitsi noi bikinit on kivat! Oon kans selaillu niiden nettisivuja ja haaveillu yksistä neonkeltasista, mutta en oo sit kuitenkaan raaskinu tilata niitä. Toisaalta jos santsais oikein kunnolla, niin oisko sit enemmän motivaatiota hakeutua siihen kesäkuntoon? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin tää panostus kaikkiin kesävaatteisiin saa kyllä kunnon treenihimot päälle :D :D Jos ei millään muulla keinolla, niin sitten tällä hahaha!!

      Poista
  3. I like your style! voisit vilauttaa teidän kämppää enemmänki jos yhtää hotsittaa semmosta postausta tehdä :) pienet palaset sieltä täältä näyttää ainaki ihanalta, simppeliä ja nättiä. itselle koti on todella tärkeä. huonekaluja ole liikaa ja kaikki on harkittuja ostoja. myöskään "krääsää" ei juuri ole. vain tietyt esineet joilla on jokin merkitys tai tunnearvo. ja mainitsemasi muovikukat, ei mene munkaan ymmärrykseen ne :D ja kevät & juokseminen, ihanaa ♡ itse löysin niskavaivoihini avun kla medirexistä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti! <3 Voisin ehkä vilauttaakin vähän lisää, kunhan täs ensin tulis tehtyä joku supersiivous. :D Ihan hirveän näköistä, kun pöly oikeen korostuu auringonpaisteen myötä! :D Mäkään en tykkää semmosista pikkukrääsästä ikkunanlaudoilla tai missään muualla, vaan just sellaset harkitut elementit on vaan esillä ja se on ihan mun juttu kyllä. =) Mäkin olen käynyt fysioterapiassa ja sitä on hieronnalla ja naksauttamalla yritetty saada kuntoon ja ehkä nyt on onneks vähän helpottanut. Kauheita aina tällaiset "keski-ikäisten ongelmat" nuorilla ihmisillä!!!

      Poista
    2. joo kevätaurinko monesti paljastaa paljon mitä ei syys-talvi hämärässä näe :D likaset ikkunat ja ovet huutaa luuttua. mutta sitähän sanotaa et "aina siisti koti on merkki elämättlmästä elämästä" :D eli parempi pieni epäjärjestys kotona ja täysiä eletty elämä ;)
      joo on kyllä, onneks on taitavia fysioita! mulla myös toinen lonkka toisinaan vaivaa, suositeltuki että vähentäisin ainakin juoksemista. oon koittanu vähintää siirtyä pururadalle asfaltilta :)
      -K

      Poista
    3. ps. kevät tuo tullessaa mulle ainaki myös himon siivota komerot ym. mun täytyy tietää mitä on missäki kaapissa ja laatikossa :D en ikinä vois omistaa kaappia jossa on vuosia kertynyttä kamaa enkä tietäis/muistais ite mitä siellä on :D kaikki tavara järjestyksessä! regionline.fi on tääläpäin hyvä kun kamasta haluaa eroon!

      Poista
    4. Hahaa mäkin olen kyllä oikein urakalla hankkiutunut kaikesta eroon!! :D Siis aivan parasta, kun talo ja samalla mieli puhdistuu! Harmi vaan, että esim ikkunat pitäis myös pestä keväällä, mutta hitto kun asuu tällaisen vilkkaan tien vieressä isossa kaupungissa, niin ne ikkunat pysyis puhtaina varmaan sen yhden päivän! :D Voi että mä ootan, että joku kaunis päivä asun omassa talossa jossain ei ihan kaupungin keskustassa!
      <3 :D

      Sitä muuten liikkuessa helposti unohtaa sellaisen venyttelyn ja kehonhuollon, niin olenkin siksi lisännyt mun selaimen suosikkeihin kaikkia jooga/pilates videoita, joita voi sit sillon tällöin tehdä palauttavana treeninä. =)

      Poista
    5. jep! kaapit ja ajatukset järjestyksessä! :D
      mekin ollaa asuttu keskustassa vuokralla, so i know what u mean! nyt omistusasunnossa keskustan lähellä kuitenkin mutta okt alueella, joka remontoitiin mieleiseksi. tällä hetkellä haaveena rakentaminen! 8)
      ja venyttely on kyllä tärkee... mikshä senki tekemine pitää olla nii vaikeeta ku se ois niin helppoa ku menis vaa lattialle :D
      -K

      Poista
  4. Vinkkinä, että Lidlissä on aivan mielettömän värisiä tulppaaneja tällä hetkellä. Hintaluokka kimpulla oli jotain 4e ja hyvällä hoidolla kestää viikon maljakossa ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooo!!! täytyy mennä heti huomenna tsekkaan :D thänks!! Lidlissä on muutenki parhaat jogurtit, niin ostan samalla niitä... :D

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!