keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Winter Magic


Vuoden chilleimmät ajat tällä hetkellä käynnissä. Jouluruokaan olen kyllästynyt jo nyt.
Joulukinkku ja muut perinteiset jouluruuat sekä konvehdit, ei oikeastaan ole mun makuun juurikaan. Sen sijaan punajuuri-aurajuustolaatikko ja porkkanalaatikko ovat uskomattoman herkullisia. Glögiä ja julmustia voisin juoda litratolkulla! Parasta on myös lahjojen antaminen ja silmistä paistava tyytyväisyys, kun saa jotain mieluista. Itsehän en lahjoista juurikaan perusta. ;)

Huomenna on sitten vuorossa dinneri sukulaisten kanssa meidän kodissa ja illalla mennään tyttöjen kanssa pistämään jalalla koreasti. Aivan huippu huominen siis tulossa. 

Tämä joulu on juuri sellainen, millaisen haluan joulun olevan. Rauhallinen ja kotoisa. Oikeastaan ainut huono puoli nyt on se, etää pleikka 2 on rikki, ykkönen hukassa ja kolmonen unohtui Turkuun. En siis pääse pelaamaan CTR yms vanhoja kunnon klassikkopelejä, jotka kuuluu ehdottomasti mun jouluun!!! 



Tässä mun jouluinen söpö neule :D


Maman kanssa viime hetket kaupungilla ennen kauppojen sulkemista. Tässä meidän kotikulmilta maisemaa.


Epätarkkoja kuvia mun surku-kameralla




Lahjojen paketointia


Rentoa olemista. Huomatkaa Star Wars -paita ;)


Joulutunnelmaa tädin luona.



/Marjo

4 kommenttia:

  1. Mä tein punajuuri-aurajuustolaatikkoa ja oli kyllä hyvää. Punajuurta olisi saanut olla enemmän.

    Joulupäivänä käytiin miehen vanhempien luona syömässä ja miehen äiti oli myös tehnyt punajuurilaatikkoa, mutta siinä oli myös kaalia, omassani oli peruna-sipulisekoitusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin herkkua namm!! :) Punajuuret muutenkin on niin hyviä, että pitäs keksiä niistä enemmän reseptejä! Toi kaaliversio kuulostaa jännittävältä, kaaliruuat on myöskin mulle herkkua! :D

      Poista
  2. Katsoin, että onpa tutun näköinen neule, ja mietin että on siinä jotain kummallista :D kaipa sitä voi "väärinkin" päin pitää, itselleni tulisi liian lähelle kaulaa ja ahdistaisi mutta hieno noinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, joo pidin sitä kans ensin oikeinpäin, mutta muistin, että oon jossain nähnyt kuvan, jossa se on väärinpäin puettu ja päätin kokeilla! :D Istuu jotenkin ihan kivasti noinkin päin ja tykkään tosta, että selästä on vähän avoin. Mä leikkasin kaikki laput irti, niin nyt ei tunnu ollenkaan pahalta kaulan kohdalta! :D

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!