tiistai 28. lokakuuta 2014

Uudet kutrit


Viime viikolla Amanda värjäsi mun hiukset ja leikkasi ne paljon siistimmäksi. Kuivat kesän räjäyttämät latvat n. 10cm ovat tipotiessään ja olen pitkästä aikaa palannut tähän tummempaan lookiin parin vuoden tauon jälkeen.

Tyvi on vähän tummempi ja latvoissa on vaaleita "raitoja" tai vanhaa hiusta, joka sävytettiin. :)
Huonon kameran takia väri näyttää aivan kumman punaiselta, mutta ei auta. :D

Hirveää miten kalpealta iho näyttää aamulla herätessä tummien hiusten kehystäessä sitä. Täytyy ottaa ehdottomasti joku kasvoihin suunnattu itseruskettava käyttöön, että muistuttaisin vähän vähemmän zombia. Zomiteema voisi tosin soveltua torstain teemasitseille, joissa teemana halloween! ;)

Itseruskettavasta tulikin mieleen, että Yves Rocherilla, josta myös löytyy mun ehdoton lemppari itseruskettava (tämä), on menossa mieletön kampanja, jossa 

saat valita tilaajalahjaksi yhden valinnaisen tuotteen koko valikoimasta
Saat ensimmäisen ostoskoriin lisäämäsi tuotteen TILAAJALAHJAKSI! 
Tarjous on voimassa vain sunnuntaihin 2.11. klo 24:00 saakka.







Mulla on tässä sellainen projekti käynnissä, että kokeilen kaikkia hiusuutuuksia ja tavoitteena on saada hiukset parhaimpaan kuntoon ikinä. Syön omega3, macaa, magnesiumia, b-vitamiinia, sinkkiä ja d-vitamiinia vähän vaihdellen. Jos jotain olen huomannut, niin iho on mennyt hurjan paljon parempaan kuntoon tämän seurauksena!

Tässä ovat myös nämä kaksi loistotuotetta. Tiukka yhdistelmä pehmentämään ja silottamaan karkeaa hiusta. Tämä Mythic Oil shampoo tuoksuu tosi yleelliseltä ja aluksi en pitänyt sen tuoksusta yhtään. Nyt olen kuitenkin jotenkin alkanut pitämään siitä enemmän ja hyvä niin, koska pesutulos on oikein mieluinen.  Hiuksista tulee kevyet, mutta samalla ilmavat ja pehmoiset.

Osiksen Blow&Go Smooth on tarkoitettu suihkuteltavaksi hiuksiin ennen kuivaamista
 ja sen on tarkoitus kuivata hiukset nopeammin ja tehdä niistä siloiset ja pehmeät. Toimii minusta oikein hyvin ja voi olla, että kuivattaa hiukset myös nopeammin. Mulla on tätä tukkaa niin järkyttävän paljon, että joka tapauksessa kuivauksessa kestää kauan. :D




/Marjo

4 kommenttia:

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!