perjantai 11. heinäkuuta 2014

The Midriff Trend

Jippijaijeee taas on viikonloppu! :D Aika ärsyttävää kyllä, että nää mun postaukset aina ilmestyy juuri viikonloppuisin, kun viikolla se kaikki nimenomaan tapahtuu ja viikonloput menee yleensä vaan univelkoja kuitaten ja ulkona hengaillen. Mun viikko alkoi jotenkin järkyttävän reippaasti ottaen huomioon sen, että viime viikonloppu viuhahti ruississa. Olen tässä joka päivä harrastanut liikuntaa, pyöräillyt kymmen kilsan työmatkat ja muutenkin viettänyt ihanan paljon aikaa ulkosalla. Nää ilmat sen tekee! Mun puolesta sais jatkua ikuisuuden. :) Vaikka porottaa kuin etelän maissa, niin olen ollut jotenkin tosi innostunut lenkkeilemään eikä sisätiloissa viitsisi viettää sekuntiakaan. Hapenottokyky kehittyy ainakin. ;) Toisaalta täytyy myöntää, että jos aina olisi näin helmi-ilmat, niin eipä se sitten olisi yhtä hehkuttamisen arvoista.



Ihana tämä korkeavyötäröinen hame, mutta en kyllä uskaltaisi mennä tämän kanssa ihmisten ilmoille,  koska jotenkin tuntuu aivan liian paljastavalta mun makuun! :D Kotona on silti hauska mallailla.

Tried this midriff trend but wouldn't dare to wear it in public! :D







Mummon kotoa löytynyt vanha koru, jossa takana teksti "Muisto Lappeenrannasta 11.12/675" Upeaa historiaa. :)



Auringosta nauttimista biksuissa



Ihana Kokkolan iltatori ja Antti myymässä jauhoja suoraan myllystä tuotuna. Kuinka cool!!





/Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!