lauantai 24. toukokuuta 2014

Summer Burst

Upeat hellekelit ovat jatkuneet jo muutaman päivän ja mä olen ottanut niistä ainakin kaiken irti. Suomessa tällaiset säät ovat niin harvassa ja ajoittuvat vielä harvemmin vapaapäiviin, joten olen kyllä aamusta iltaan ulkoilmaihminen näillä hellelukemilla. Olen tuunannut farkkushortseja, ottanut arskaa ja syönyt kesäisiä herkkuja. Yksi päivä erehdyin lenkille ja oli kyllä paha virhe 26 asteen lämmössä. Sykkeet oli koko lenkin jotain 180-190 ja tuntui että läkähtyy sama kuinka hitaasti olisi hölkännyt. :D

Vielä huominen vapaa ja maanantaina taas töihin. Vitsit että viikot menee järkyttävän nopeesti näin kesäisin! :D


DIY distressed denim shorts


Mielettömän herkullista ananas-banaani rahkaa ja päällä kookoshiutaleita ♡

pineapple-banana quark and coconut




Uusi vaaleanpunainen hellepaita

Aivan ihana boheemi paita myös tässä



Mulle on muuten tulossa testattavaksi postissa Konjac-sieniä ihonpuhdistukseen. Olettekos kukaan kokeilleet niitä? :)

♡ Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!