perjantai 21. helmikuuta 2014

Stress Relief

Mä olen nyt ollut todella reipas koulunkäynnin ja urheilun suhteen. Herkkuja olen kyllä myös popsinut, mutta Satsilla on tullut onneksi vietettyä kiitettävästi aikaa! ;)

Bodybalance, jooga ja pilates ovat tuntuneet jotenkin loistavilta stressinpurkajilta tässä kevään kiireiden keskellä. Kevyemmät liikuntamuodot tekevät kyllä gutaa spinningin ja erilaisten hikijumppien välissä. Käytiin joskus yläasteella kokeilemassa joogaa ensimmäistä kertaa Kokkolassa ja täytyy kyllä sanoa, että se oli rakkautta ensi kohtaamisesta. Loppurentoutuksen jälkeen olo oli kuin uudestisyntynyt ja lähdin tunnilta hymyssä suin. Harvasta liikuntamuodosta tulee yhtä hyvä fiilis jälkikäteen. 

Mulle on myöskin maistunut koulussa enempi kasvisruuat ja keitot kuin raskaat lihasapuskat. Mun keholla on selkeesti käynnissä puhdistuskuuri kevään mittaan, kun joogaan ja syön kasviksia tässä määrin. 



Ulkona on ollut jotenkin tavallista kurjempi keli nyt parina päivänä ja aamuisin on ollut vähän vaikeuksia nousta, joten kirkkaat vaatteet ovat saaneet toimia piristysruiskeena.




Huonoksi onnekseni (shoppailulakossa) satuin eksymään Forever21 nettikauppaan ja heillehän oli saapunut vaikka mitä kevätihanuuksia.





Ahh ihana kesä, tuu jo tänne! <3


/Marjo

4 kommenttia:

  1. Täytyy kans myöntää, että mulla on toi jooga ja pilates saanut lievitettyä stressiä!:-)
    Ja ihania kollaaseja! voisin ottaa ton valkosen maksin anytime<3 Tai okei... Ihan minkä vaan ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii mäkin rakastuin siihen mekkoon!! Kesärusketus ja toi = love!! <3

      Poista
  2. Uskon sun kouluahkeruuden vasta ku nään sut luennolla! Nimim. Finansiell ekonomin laskutunnin tänään yksin kärsinyt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaaa tää viikko on mennyt vieraani kanssa aikaa viettäen!! ;)

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!