torstai 6. helmikuuta 2014

Kamelitakki

Olen ihan hurmoksissani nettivaatekauppojen kevättarjonnasta. Nyt olen kylläkin shoppailukiellossa, mutta katsoahan saa! ;) Erityisesti olen unelmoinut kamelin värisestä pitkästä takista, mutta omaan silmääni sopivan siroa ja tyylikästä ei ole vielä sattunut.

Rakastuin näihin kuviin Jessica Hartista kamelitakissa. Tuo malli on ihanan simppeli ja pituuskin näyttää loistavalta.

Jessica Hart in camel coat


(Kuvat Pinterest)

Oikeastaan ainut kiva beigen värinen takki löytyi Stockkan sivuilta. Tommy Hilfigerin trenssitakki, mutta sitä ei kyllä näin kylmällä vielä uskaltaisi pitää. Ja onhan kamelin värinen villakangastakki jo jonkinmoinen kulttituote.



 Spinning teki älyttömän gutaa, mutta eilen sain taas jonkun käsittämättömän flunssan, joten salille en uskaltanut raahautua. Tänään ajattelin kuitenkin mennä varovasti kokeilemaan pilatesta, koska en anna pienen flunssan voittaa tätä liikunnan riemua!! :)

Mulla on muuten täällä uudessa kämpässä takka! ♡
Olen aivan rakastunut siihen ja tekisi mieli lämmittää takkaa koko ajan. Sen edessä istuminen ja vaikka lukeminen on pieni pala täydellisyyttä.

Päällä on vaikka kuinka monta vuotta vanha paita, mutta sitäkin erikoisempi ja kiva pukea silloin kun yksivärisyys ja harmaus ärsyttää.




Täytyy muuten vinkata teille Yves Rocherin alennuskoodi:

20€ tilauksesta 5€ alennusta koodilla YRBRAFF5


<3 Marjo

6 kommenttia:

  1. Love camel coats! :) Nice photos hun!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Love them too!! Would like to find a nice one!! :)

      Poista
  2. Mäkin haluaisin tuollaisen takin! Mulla on yks, josta tykkään, mut se on mulle liian pieni. Ei ehkä ihmekään, koska se on ostettu yli kymmenen vuotta sitten. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kymmenen vuotta sitten, oho!! :D noi on niin tyylikkäitä!! <3

      Poista
  3. Takka. Voi viude. En ole koskaan oikein osannut saunaa arvostaa, mutta takka. <3 Jos koskaan erehdyn vielä omaa kotia ostamaan, siellä on ehdottomasti takka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta!! Aivan mieletön kapistus! <3

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!