keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Black and Gold


Mä olen aivan ihastuksissani uudesta nettituttavuudesta.
Myönnettäköön sen olevan nettikauppa. Olen nyt niin monena iltana kyseisen putiikin valikoimaa selaillut, että pakko varmaan tilata vihdoin jotain plus nyt ainakin tiedän, mistä joululahjat ostan! :D




Tässä mun lemppareita heidän valikoimastaan.

Pakko vähintäänkin hankkia tuo Voluspan Crisp Champagne tuoksukynttilä.
Tuoksuu kuivalle shampanjalle, vaniljalle ja tammitynnyrille. Täydellinen talvituoksu siis puhumattakaan älyttömän kauniista ulkomuodostaan.



Olen myös aivan sairaan kauan etsinyt kivoja murokulhoja itselleni, mutta kaikki kaupat tutkittuani en ole löytänyt mieleisiä. En todellakaan tiedä, mitä väliä jollain kulhoilla ylipäänsä on, mutta jonkunsortin pakkomielle on tästäkin kehkeytynyt. :D Mielettömän kauniita nämä Filippa K:n Rörstrand kulhot.






Täältä shoppailemaan!


Joltain tältä haluaisin tulevaisuuden kotini joskus näyttävän. Skandinaavista suunnittelua yhdistettynä hienostuneisiin elementteihin ja matkoilta tarttuneisiin kulttuuriaarteisiin.

Inspiraatiota mistäs muualta kuin Pinterestistä:




(Pictures from Pinterest)


♡Marjo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!