perjantai 22. marraskuuta 2013

Beauty Tricks

Shoppailuhiiri täällä taas! Postilaatikko paukkuu ebayn tilauksista ja ja kaupungiltakin olen raahannut ihan kiitettävästi uutta tavaraa kotiin. Muutama neule, urheiluvaatteita, meikkejä ja hiustilpehöörejä yms. Huomenna onkin vuorossa sitten odotetut vuosijuhlat, niin pääsee tästä vaate/hius/korukriisistä vihdoin eroon! ;D



Päässä H&M lastenosastolta hankittu pipo. Hinta 4,9€! Luottomesta pipojen etsintään, koska näitä hukkuu mun käsissä aivan liikaa, joten hirveitä summia en sellaisista viitsi maksaa.. :D


Indiskasta löytyi kaksi aivan täydellistä mustavalkoista murokulhoa! Jee, vihdoin sellaiset mitä olen etsinyt. Indiskassa on kyllä joka kerta yhtä mukava vierailla. Ihan kuin menis ulkomaille, kun joka puolella tuoksuu erilaiset mausteet ja värimaailma sekä musiikki on ihanan erilaisia perussuomalaiseen tyyliin verrattuna. Mukaan tarttui myöskin herkullisen tuoksuinen tuoksukynttilä (kashmir) nätissä pakkauksessa. 


Tilasin myöskin ebaystä uusia kynsigeelejä vähän paremmassa laadussa kuin yleensä ja pikakokeilulla tuotteet vaikuttavat oikein laadukkailta ja geeli on paksua ja soveltuu siis mitä parhaiten tällaiselle harrastelijalle kuten minä. Merkki näissä on Fräulein 38.



Mulla on muuten ollut hirveä ongelma silmieni kanssa viimeaikoina, kun mun vedenkestävä ripsari ei ole ollenkaan soveltunut Yves Rocherin vedenkestävän silmämeikinpoistoaineen kanssa yhteen. Silmät ovat olleet ärsyyntyneet ja ripset kokeneet kovia. Nyt ostin vanhan ja hyväksitodetun Nivean version itselleni, koska se toimii kuin häkä. Olen myöskin etsinyt keinoja hoitaa ripsiä kuntoon luonnonmukaisesti ja monessa paikassa on ehdotettu, että sivelee niihin hiukan öljyä (kookos/risiini/oliivi/jojoba) iltaisin ja pyyhkii öljyn aamulla pois kasvoveteen kastetulla paperilla. Moni youtuben meikkiguru kehuu tällaista kikkaa kovasti. Nyt siis testataan! :D

Tämä ripsari on mun kokemusten perusteella paras kaikista tähän mennessä. Pakkaus on melko ruma, mutta tuote soveltuu itselleni ainakin älyttömän hyvin!! Mun periaate on panostaa laatuun ja joskus edullisempi osoittautuu viisi kertaa kalliimpaan nähden paljon paremmaksi. Niin on käynyt esimerkiksi H&M kulmakynän kohdalla. Joskus muistaakseni Kenzakin on vannonut kyseisen kulmakynän nimeen. Parhaimmat tekoripset löytyvät minusta Punanaamiosta ja edullisempaan hintaan kuin Sokokselta. Ostin tällä kertaa ripsitupsuja ja pakkaus kustansi 5,9€.


Kannatta muuten mennä kattoon ton Carli Bybelin videoita youtubessa! Superhyviä meikkikikkoja ja hiustenlaittotuoriaaleja. Mä ainakin tykkään panostaa juhliin kunnolla vähän ehkä yliampuvastikin meikin ja hiusten osalta, mutta harvoin tällasia juhlia tulee eteen, että saa kunnolla laittautua ja tuntea olevansa nättinä. :)


Makeup guru Carli Bybel. Watch her videos and learn some awesome makeup tricks!!


(Photo from Pinterest)

How to make eyelashes thicker and stronger by Carli Bybel




Nyt mä lähden töihin! Kivaa viikonloppua teille! 


♡Marjo

6 kommenttia:

  1. hei haluan kanssa tollaset murokulhot, on niin kivan näköset ! :-D pitääkin muistaa poiketa seuraavan kerran indiskassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä löytyy välillä vaikka mitä kivaa! ;) Indiskan aina jotenkin unohtaa.. :(

      Poista
  2. Ihana pipo! <3 Sulle on mun blogissa haaste, käyhän kurkkaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! <3 Käympäs heti kurkkaamassa! ;)

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!