torstai 7. marraskuuta 2013

ArmyISH


Mun jalat on niin hapoilla eilisestä salitreenistä plus spinningistä. Olen nyt aivan koukussa tähän urheiluun taas!! :D Oikeen hinku mennä tänäänkin, mutta jalat ei oikeen taida olla samaa mieltä mun mielen kanssa. Spinningin jälkeen hymyilin suu leveellä kuin mikäkin idiootti, mutta oli vaan niin hyvä fiilis, koska poljin itsestäni viimeisimmätkin ylijäämäenergiat pois. Mulla taitaa olla vähä joka asian kanssa tällaisia riemuhetkiä ja sitten kyllästyn yhtäkkiä ku seinään. Parasta siis takoa, kun rauta on kuumaa. Olen muuten saanut vyötäröltä jo 2cm pois tällä pelkällä liikunnan lisäämisellä tässä viikon aikana! :D

Löysin kaapin perukoilta tuollaisen vanhan army-henkisen paidan ja musta se mätchäs ihan kivasti tuollaisten Zaran vahapintaisten farkkujen kanssa. Paita taitaa olla muuten aika samanvärinen mun silmien kanssa, tuollainen outo vihreän ja harmaan välimaastossa. Puin asun kanssa vielä ronskimmat bootsit, jotten vahingossakaan näyttäisi liian neidiltä, hehe.







Armeija-henkinen tyyli on oikein puettuna niin HOT! Rakastuin tuohon paljettilaukun ja vihreän yhdistelmään.





(Kuvat Pinterest)

/ Marjo

8 kommenttia:

  1. Ihana army-paita ! Army tyyli on kivan rento ja tykkään kyllä välillä pukeutua army-henkisiin/värisiin asuihin :)

    VastaaPoista
  2. Great post <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Mää haluisin sellaset armytreenihousut!! Saa kertoa jos tiiät mistä löytyis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo!! Ei vitsi ne on siistejä! :D Kerro mullekin jos löytyy!

      Poista
  4. Kaunis postaus! :-) Ja ylipäätään koko blogi. Liityhän ihmeess munki lukijaksi, mie oon jo sinun lukija. :P Jotenki tykkään tästä sun blogista niin paljon!

    http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!