maanantai 2. syyskuuta 2013

Hello New Home



Tässä mä nautiskelen rauhallista aamupalaa uudessa älyttömän ihanassa kämpässäni. Vanha kivitalo, korkeat huoneet, uudistetut pinnat, oma pyykinpesukone ja oman mielen mukainen sisustus. Aika siistiä. Ei mua yhtään haittaa myöskään tuo ikkunasta avautuva superkiva näköala. Ahh.

Joskus maanantaiaamut on näemmä ihan kelvollisiakin, vaikka onkin eiliseltä raskas muuttopäivä takana.

Pahoittelut kuvien laadusta, kun ne on aamuvarhaisella otettuja.














Hih minun suloinen uusi pienoinen kotini :)

Nyt jatkan taas kouluhommien suunnittelua.
Reipasta koulunalkua muillekin!!


♡Marjo

12 kommenttia:

  1. näyttääpä ihanalta kodilta!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :)) Tykkään kans aivan tosi paljon! <3

      Poista
  2. Amazing photos ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan näköistä! Ja jotenkin niin ihanan valoisaa vielä, yks parhaita juttuja kivassa asunnossa, jos pelkällä luonnonvalolla pärjää hyvin :--) Ja varsinkin sun vessa on kauheen suloinen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaaa ihana kommentti!! <3 Kiitos kun piristit mun päivää!!:)

      Poista
  4. Voi tää sun uus koti on tosi kauniissa paikassa ja talossa, ja näyttää jo niin kotoisalta, oli ihana kuulla että löysit kodin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen onneasta myöskin soikea! <3 :) Ihanaa kiitos!!

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!