lauantai 13. heinäkuuta 2013

Elbailut

Voi piru, että oli hauskat kekkerit eilen!! Mulla on aivan huikeet työkaverit kyllä. Päivään kuuloi mm. melontaa, saunomista, ruokailua ja hyvä seura tottakai! Melonta on aivan tosi hauskaa muuten, tuli todettua. Monta tuntia kului kuin sekunnissa. :)


Voi herranjestas mä olen onnellinen tällä hetkellä. Niin ihanien ihmisten ympäröimä.
Tää kestohymy ei vaan katoa.




Superherkullista ruokaa Elban kesäravintolassa. Alkupalaksi skagenröra, pääruokana valkoviinilohta ja jälkkäriksi mudcake! <3


White chocolate mudcake



Ei vitsit Kokkola on kaunis paikka ja Elban maisemat muutenkin.



Tänään sitten toisenlaiset kesäjuhlat tiedossa! :D
Onhan tää elämä nyt yhtä juhlaa.

Mun iloisuutta lisää vielä tällainen huippu juttu:





Lenkkipolut ja järkevä lenkkeily täältä tullaan!!


<3, 
Mabe

2 kommenttia:

  1. Kiitos kommentistasi, upea olet itsekkin ja ihania kesäkuvia! :) Liityin sun lukijaks, liitythän säkin mun! :) Aurinkoista kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 :) Olen jo lukijasi ;)

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!