perjantai 24. toukokuuta 2013

Paratiisi pään sisällä

Istun junassa suuntana Turku ja mahanpohjaa kutittaa, kun olo on niin huikea! Ei tässä sen kummempia ole tapahtunut, vaan olen simppelisti niin tyytyväinen kaikkeen. Elämä on täydellistä just nyt. Jus sellasta, millanen mulle parhaiten sopii ja toivon tuovan sillä iloa myös muille.

Ihana viikonloppu Turussa murujen luona tiedossa ja kovia kekkereitä edessä. ;) Ilmat kuulemma ovat olleet melko surkeat Turun suunnalla, mutta sehän ei menoa haittaa sitten yhtään! Käväisin eilen shoppailemassa uusia kuteita itselleni ja kerrankin pidättäydyin kaikista hulluuksista ja ostin elegantteja jokapaikan vaatteita. Vielä uupuu pari haluamaani juttua, joten toivottavasti Turku näyttää parhaita puoliaan!


Kenelläkään ei varmaan ole jäänyt huomaamatta, että preppy ja ylipäänsä merihenkisyys on ne mun tän kesän jutut!



(Kuvat Pinterest)






Rakastan preppy-tyyliä varsinkin miehillä. Vetää polvet aivan veteläks :)






Olen myöskin jaksanut jatkaa lenkkeilylinjalla aina vaan, jee! :)




Me after running 10 km in the hot summer weather!




Ihanin quote ikinä! <3




Ratkiriemukasta viikonloppua mahtavat lukijani!!


Love,
Mabe

4 kommenttia:

  1. Heii kiitos kommentistasi! Ah mitä kuvia <3 Ihana ja inspiroiva blogi sulla, sain uuden lempparin luettavaksi :) Liityin sun lukijaks, liitythän säkin mun! xx MJ

    VastaaPoista
  2. Nice post ;)
    You have an amazing blog! :D

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!