torstai 9. toukokuuta 2013

Imprint







Tuoksut ovat aina olleet mulle jotenkin todella tärkeitä asioita ihan pienestä pitäen. Unenomaisia juttuja, hetkiä, tunteita ja muistoja. En oikein pysty lähteä mihinkään ilman pientä suihkahdusta jotain juuri sen hetken fiiliksen tuoksua. Ihan kuin joku tärkeä asia jäis pukematta päälle, olo on alaston.

Mikään ei ole viehättävämpää kuin joidenkin ihmisten huumaavan koukuttava ominaistuoksu. Tiedättekö niitä hetkiä, kun joku kävelee jossain ohi ja tulee sellainen tietynlainen ahaa-elämys, kuin huume ja pää kääntyy tämän henkilön perään pelkästä mielettömästä tuoksusta. Pysyisi siinä pienen ikuisuuden. No sellaisen tuoksun mäkin haluaisin vielä itselleni löytää. Täydellisesti istuvan.




Kaikkien ihon koostumus on tietenkin erilainen samoin kuin PH sekä bakteerit, joten sangen vaativa tehtävähän tämä on. Toisen ihana tuoksu ei välttämättä sovikaan mulle. Itse olen esimerkiksi huomannut lämpimien ja itämaisten tuoksujen sopivan minulle parhaiten, tiedä miksi. Kylmät ja pirtsakat eivät tunnu ollenkaan omilta.


Siispä pakko tulla vinkkaan tästä mielettömän hyvästä uudesta nettikauppatuttavuudesta!



Mua ainakin pännii kovin kalliit kosmetiikkatuotteiden hinnat Suomessa, ja olenkin siksi suosinut itse aina ulkomaisia nettikauppoja. Mua ilahduttaa kovasti, että joukkoon on saatu myöskin hajuvesiä tarjoava nettikauppa Ruotsista.

Esimerkiksi suuressa suosiossa olevat Victoria's Secret -tuotteet löytyvät kyseiseltä sivustolta,
 ja jossei jotakuta vieläkään kiinnosta, niin sanottakoon sivustolta löytyvän myös Tangle Teezer -hiusharjat, Bed Headin kulttimaineeseen päässeet isot shampoo & hoitoaine duot, Hugo Bossin, Pradan, Dolce & Gabbanan, Escadan yms tuoksuja! :)




Ja huomio siihen, että kosmetiikkaa löytyy sekä miehille että naisille! ;)
Ja ehkä se pääpointti tais jäädä johonkin, eli hinnat ovat huimasti suositushintoja alhaisemmat!

Äkkiä tutkimaan! ;)




Mä ainakin olen uuden kesätuoksun parissa todenteolla!
Kuinka ihana on ostaa uusi tuoksu tiettyyn tilanteeseen ja palata tällä tuoksulla monen vuoden päästäkin samoihin fiiliksiin. Todella syvä muistijälki siis.

Voisinpa melkein tilata mun yhden suurimman lempparikesätuoksun Marc Jacobsin Oh, Lola!:n ♥ 




Karkkihirmu kuittaa!

/Mabe

4 kommenttia:

  1. Mä oon tässä jo muutamanpäivän ootellu että palkka tulis ja pääsisin tilaamaan VS bodymistejä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin tartten uuden kesätuoksun ja tuntuu et kauppoihin on tullut aina vaan herkullisempia uutuuksia! <3

      Poista
  2. Uuu, kiitti tosta NordicFeel-vinkistä, täytyypä mennä vähän tutkimaan mitä kaikkea sieltä löytyy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä mitään ;) löysin sieltä niin paljon tavaraa, että nyt on valinnanvaikeus! :D

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!