keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Do awesome today

Pari viimesintä päivää on mennyt urheillessa sekä duunissa koneen äärellä, joten kotona ei ole hirveästi sitä datailua kiinnostanut jatkaa ja siksi päivittäminen on jäänyt vähemmälle. Lenkkeily on löytänyt pitkästä aikaa rakkaan paikan mun sydämestä ja olen haastanut itseni tuonne helteisiin porhaltamaan. Kyllä muuten on mahti olo sen jälkeen. Rakastan juosta auringonpaisteessa iltaisin! Olen myös heti neljältä päästyäni päivittäin rynninyt aurinkoon makoilemaan, muttei tuo iltapäivän aurinko kovin tehokas ole. No syksyllä sitten johonkin ulkomaille pitämään pieni kesäloma ennen koulunalkua. ;)


En voi kylliksi hehkuttaa kuinka onnellinen olen tällä hetkellä ja kuinka elämänilo vaan kumpuaa musta. Ihan mieletöntä! Jotenkin kaikki on taas kääntynyt parhain päin ja elämä on saannut sellasen järkevän suunnan. Ehkä myös ne syyt työskentelyn ja opiskelun taustalla on jotenkin taas kirkastuneet mulle ja kiinnostus tehdä töitä asioiden eteen on aivan huipussaan. :) Se vaan vaikuttaa niin paljon koko olemukseen ja ajatuksiin, millaisten ihmisten ympäröimä on ja tällä hetkellä en kyllä keksiskään ihanempia tyyppejä ympärilleni.


Odotan jo niiiiiin kovasti viikonloppua, kun suuntaan Turkuun moikkaan mun rakkaitani!! :)

 



Ihan superherkullinen uus protskututtavuus!









Puss,
Mabe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!