perjantai 26. huhtikuuta 2013

Torsdag


Eilen oli tarkoitus viettää rauhallinen koti-ilta koulutehtävien parissa, mutta mun crazyt ystävät sai mut pahoille teille (vai minä heidät?) ja lähdettiin ihan totaalipuskista opiskelijabileisiin. Mä en ikinä käy nois pippalois ja vihaan pitää haalareita. Oli itseasias toinen kerta ikinä, kun esiinnyin julkisesti ne päällä. Enkä kyllä edes omista merkkejä, mitä niihin ompelisin onneks. Niin junttitouhua musta eikä siitä vaan pääse yli eikä ympäri, että jos lähden juhlimaan, haluan edes esiintyä omaksi edukseni ja ylipäänsä tuntea olevani edes jotenkin fiini.

Vitsit on ihan törkeen kipeet vatsalihakset, ku naurettiin niin paljon. Ihan parasta. Miten onkin, että jotkut rauhalliset ja fiksut ihmiset jotenkin villitsee toisiaan ja saa toinen toisensa ihan hulluiks! Olen kyllä onnekas, että omistan näin laajan skaalan frendejä.

Oli muuten todella koomista siinä pilkun jälkeen yöllä, kun ajattelin Semi-Burgerissa ruuan saatuani vetästä itselleni kassakoneesta sen kuitin maksun jälkeen ja laittaa siihen purkan tyylikkäästi, kun en roskista siihen hätään löytänyt. No se koko hemmetin rulla tuli sieltä mukana ja myyjä vaan tuijotti mua suu auki, et mitäs hittoa tässä tapahtuu, kun neidillä on heidän kuittirullansa kädessään. Emmi ja Jonna tuijotti mua kans monttu auki ja kukaan ei päässyt jyvälle mun perimmäisestä tarkoituksesta ottaa se pieni kuitin palanen siihen purkkaan. Luulivat varmaan kaikki, että kiusallani pienessä tuiterissa vien toisten kuittirullia, kun silmä vähän välttää. Oli siinä muilla pohtimista. Naurattaa vieläkin, kun nään sieluni silmin itseni siellä säätämässä. Terveiset vaan kaikille tapahtumaa todistaneille. :D


Ihana, raikas tuulahdus Emmi ja mä.
Näytetään ihan superpätkiltä.
Mikähän mun hiusrajaa vaivaa tässä kuvassa!!




Nohh vietän nyt sitten rauhallisen viikonlopun eilisen hulluttelun jäljiltä.
Ja paastoan.
Hyi että, voikin ruoskaruuasta tulla huono olo koko kehoon.





Olen niin monta kertaa käynyt ihastelemassa näitä upeita nahkabaltsuja Zarassa ja eilen vihdoin päätin sitten kiikuttaa ne kotiin asti. Ihanan pehmeetä nahkaa ja tulee näyttään superkuumalta ruskettuneissa jaloissa kesällä. Materiaalirakkautta, ahhh.


Me new leather ballerinas from Zara. Gonna look stunning with tanned skin in the summer!!





Minä ja mun toispuoleinen hymykuoppa!





Puss,
Mabe

2 kommenttia:

  1. Ihanat balleriinat ja olet niin nätti!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! <3 Rakastuin niin noihin baltsuihin, olispa jo sellaset kelit, et niitä vois pitääkin jo! :D

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!