sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Weekend ja hirveän koukuttavat horoskoopit



Oltiin eilen Jonnan ja Maarian kans Apollossa danssailemassa ja aloiteltiin tuossa vastapäätä Jonnan luona iltamat. Itsehän nautin hyvin sivistyneesti vain muutaman Magnersin, muttei se iltaa mitenkään laimentanut! Päinvastoin ihanan freesi olo tänään!!









Käytiin myös Jonnan kans eilen salilla vetään aamupäivästä ihana hikitreeni ja olo oli koko loppupäivän rentoutuneen euforinen. Perjantai-iltakin vietettiin Jonnan kans lukien horoskooppeja yömyöhään ja katottiin hauska uutuus chick flick Polttarittaret. Todettin tämän sivun kertomukset kustakin horoskoopista osuvan vähän liiankin tarkkaan omalle kohdalle ja pohdiskeltiin oikeen kunnolla näitä juttuja! WTF oikeesti!



Itse olen siis vesimies ja mm. tällaisia asioita paljastui musta.
Pelottavaa on erityisesti tuo, että luvut 4,13 & 17 esiintyvät tuossa ja seuraavat minua kaikissa asioissa, mitä teen tai missä olenkin. Ja näin on ollut ihan aina, ja olen jopa selittänyt näistä numeroista monelle kaverille, kirjoittanut päiväkirjaan, ja vasta nyt huomasin niiden olevan vesimiehen onnennumeroita. Jänskää! :D Varmaan ainut asia, joka ei niinkään pitänyt mun kohdalla paikkansa on tuo boheemi pukeutuminen, mutta näinkun tarkemmin miettii, on mulla sellainenkin vaihe jossain kohtaa ollut nuorempana. Myöskin älykkyydestä voi olla monta mieltä hahha, joten olen ehkä ennemminkin älyllinen kuin älykäs. Pohdin aina kausaliteettia ja kyseenalaistan kaiken, jopa raivostuttavuuteen asti. Korostuvat luonteenpiirteet; kapinallisuus, mitä ihmeellisimmät projektit ja mun omassa maailmassa huuhailu on hyvinkin tuttua varmasti niille, jotka mua vähänkin tuntee.

Aivan super mielenkiintoista, vaikka niin tosissaan näitä asioita ei välttämättä kannatakaan ottaa. Käykää lukemassa omanne ja kertokaa pitikö paikkansa!! :)





Mielenkiintoisia ja varsin osuvia poimintoja :)
















Pakko oikeesti tehdä jotain järkevää nyt! Olen katsonut Snookia ja Jwowwta jo liian monta tuntia putkeen MTVltä. :D


Love,
Marjo

9 kommenttia:

  1. Ootpas saanu noi hiukses aivain ihanan kiharalle! :o Nams. Diggailen. + kiva vatsa, wow! Sytyttää pientä treenihimoo itessäki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha kiitos ihanasta kommentista:) Kiva saada positiivista palautetta! <3

      Poista
  2. Ihanasti sun hiukset!! Näyttää niin paksuille ja hyville, mun omista ei saa ikinä tollasia :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooos! <3 Nuo hiukset meni kyllä loppujenlopuks vähän liiankin kiharalle ja yritin saada niistä vähän suoremmat huonolla menestyksellä :D...

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos mäkin tykkään, vaikka olikin aika random villikortti h&mltä :D!!

      Poista
  4. Upeat kiharat!! Ja vooou tyttö pikkusen hyvässä kunnossa!! :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! <3 tuo kuva oikeesti vähän vääristää ja otettu salin jälkeen, jolloin lihakset on muutenkin turvoksissa! ;) Suunta tästä ylöspäin vaan!

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!