perjantai 15. maaliskuuta 2013

Lust is when you love only what you see. Love is when you lust what's inside.

New scarf from Cubus. 

Olen viettänyt täällä Kokkolassa rentoa oleilua, enkä ole hirveästi koneen parissa edes ollut, joka tekee jo sinänsä hyvää minunlaiselleni suurdatailijalle.

Löysin mamalta mielenkiintoisen tuotteen. Propolisuute Reformilta. Olen sivellyt tätä hormoninäppyihin leukaan ja vaikuttaa tekevän jollain tapaa iholle hyvää.
Olen myös huomannut monen superfoodkingin kehuvan propolista ja sen älytöntä tehoa. Nytpä nähdään. 


New finding from my mama. Propolis can be used both internally or externally.

Two new nail polishes from Cubus. Tangerine & Glitter  neon yellow


Mun tarvis värjätä hiukseni mitä pikemmiten, koska tää väri alkaa olla niin järkky. Jotain vaaleempaa pitäis kesäks keksiä, koska aurinko vaalentaa mun pehkon jokatapauksessa. :D


Beautiful summer hair from Pinterest


Upeita kesäisiä hiuksia
Iskeekö teihin?





















/ Mabe

9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kerrohan kuule Marjoseni mikä tuo sun ihana huulipuna on? :) ja hei ombrehiukset merkitsee ainakin mulle niin kesää, ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIkös ole ihania ;) Tuo huulipuna on maybellinen sellasta uutta räikeetä kesäsarjaa pinkillä hylsyllä. Joku fuchsia on toi mun sävy!:)

      Poista
  3. I love this hairstyle :D

    New post on my blog: http://www.valstyle.com/

    VastaaPoista
  4. Upeita tukkatyylejä.. Joo haluun kampaajalle ! :D Ja makeita uusia lakkoja.

    Kiitos visiitistä blogissani tuossa jokunen päivä sitten ^^ Tervetuloa uudemmankin kerran kurkkimaan. Hauskaa viikonloppua!

    Indie by heart
    ps. NINJ & NINJ -arvonta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin!:)) Munkin on PAKKO päästä kampaajalle! Kiva röllipeikko kattoo peilistä takaisin..

      Poista
  5. Tosi pirteen väristä huulipunaa ja tuo huivi on tosi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) Käytän tota huulipunaa nyt koko ajan :D tulee ihana tuksu-olo, ku se on noin räikee pinkki!!

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!