maanantai 21. tammikuuta 2013

Perfect winter shoes


Onko tuttu tunne, että alennusmyynneistä löytyy aina vaan niitä kuteita ja kenkiä, jotka ovat olleet mauttomia syntymästään asti? Mulle tulee ainakin aina hirveät pettymykset kaikista aleista, koska pelkästään rumat tuotteet on tarjouksissa. Mutta ei kuulkaa tällä kertaa!

Kaikista talvi-, kevät- tai syyskengistä tyylikkäimmät ja monikäyttöisimmät on mun mielestä mustat nahkanilkkurit! Mä en kuitenkaan sellaisia omista! Miten voi olla mahdollista!? 
Ajattelin tehdä nyt asiaan muutoksen ja tilata kotiin jotkut kivat nahkaiset ja laadukkaat kaunottaret itselleni.


Oli aivan pakko tulla vinkkaamaan Brandoksen ja Spartoon aleista, jossa NAHKAKENKIÄ myynnissä -50% tai -70%, siis mitä ihmettä?! Olen aivan häkeltynyt kuinka nettikenkäkaupoista löytyy niin paljon hyviä ehdokkaita, kun tavallisista liikkeistä ei ikinä löydy mitään, ja jos löytyy niin hitto koot ovat ainakin loppu!

Nyt lähtee mulle ainakin kengät tuleen kohti Suomea! Ja vielä ilmaiset toimitukset!!!


Täydellisiä mustia nilkkureita vaikka muille jakaa!






















// Marsku

5 kommenttia:

  1. love the biker boots and the last ones ! great choices !

    VastaaPoista
  2. Noi ylimmäiset spartoon yksilöt, ahhh bueno !♥

    http://mimi-perfectly-imperfect.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin iskin silmäni juuri noihin samaisiin popoihin, UPEAT! ♥

      Poista
    2. Kiva juttu, että olit jo ehtinyt vastavierailulle blogiini! :)

      Poista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!