keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Every summer has a story



Hei raksupetterit!

Anteeksi parin päivän blogihiljaisuudesta, mutta olen ollut niin ahkerasti kuudesta aamulla asti liikkeellä nyt parina päivänä, etten ole kerennyt kirjoittaa tänne mitään. Olen potenut hirvittävän inhottavaa flunssaa ja siihen päälle vielä silmätulehdusta, jonka lisäksi olen kahtena päivänä vielä uhmannut luonnonvoimia ja sukeltanut OWD-kurssiin vaadittavat hommat loppuun.


Eye drops :(


 Eilen pyörittiin sukeltamassa lähisaarilla, jossa harjoiteltiin Kieranin kans skillsejä upean kirkkaassa vedessä ja tänään käytiin Phi Phillä kunnon sukelluksilla. Multa puuttuu vielä kirjallinen koeosuus, jonka jälkeen saan itsenäisesti mennä Jaken kans sukelteleen, jeaah!! Sukeltaminen varsinkin tänään oli kertakaikkisen mieletöntä, kun osasin jo keskittyä muuhunkin kuin regulaattorilla hengittämiseen ja ylimääräiseen riehumiseen vedenalla. Nähtiin pari isoa ja rumaa mureenaa ja merikilppareita. Täytyy vielä todeta, ettei sukeltaminen ole lähellekään niin extremelaji, miksi olen sen kuvitellut! Aivan yksinkertaista, kunhan noudattaa ohjeita. Hieman on kieltämättä ollut häiritsevää sukeltaa ja täytellä maskia suolavedessä silmätulehduksessa ja lisäksi vielä piilareilla, joita nyt ei saisi edes käyttää, jos silmä on tulehtunut. Ups... Sen takia en mielelläni esiinny kasvokuvissa näinä päivinä.






Olen koukuttanut itseni aivan kokonaan True Bloodin, voi hello Eric! Illat täällä kuluvat erittäin rattoisasti kyseisen sarjan parissa. Itse olen karttanut sitä siinä olevan vamppyyrijuonen perusteella, mutta kannattaa antaa mahdollisuus, niin saattaa yllättyä erittäin positiivisesti. Tai minä ainakin yllätyin.
Oon nähnyt myös monta kuvaa Alexander Skarsgårdista kyseisestä sarjasta ja miettinyt mikä naisia siinä oikeen viehättää, mutta mieli on heittänyt täydellisen kärrynpyörän sarjaan tutustumisen myötä ;)!


Mutta nyt pari sukellusfiilistelykuvaa




















I've had some kind of eye infection so that my other eye is half the size, and moreover a terrible cough, and have been so busy with scuba diving, that haven't had time to post anything. Sorry for that! I've almost done my OWD course and there's only the last written part left, whoa! :) 




//Mabe

2 kommenttia:

  1. Sun blogi vaikuttaa hyvältä - täytyykin jäädä lukijaksi :)

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!