lauantai 3. marraskuuta 2012

Weekends are a bit like rainbows







Inspirational music






Fragile but sexy



Picking the perfect tattoo






Edellisen postauksen inspiroimana tuli prinsessaolo ja teki mieli kokeilla vanhoja mekkoja. En ollut onneksi leventynyt parissa vuodessa paljoakaan ja mahduin vielä vanhojentanssimekkoon, wohoo!

Mulla on aina kaikkien juhlien kans ollut tapana itse suunnitella mulle mekko ja Kipen ihana kummitäti on ne mulle sitten ommellut. En ole oikeen tykästynyt mekkokauppojen valikoimaan, joten olen kehitellyt itselleni aina jotain muuta. Mekkojen suunnittelu on ehkä maailman hauskinta puuhaa. Aivan eri fiilis kantaa jotain, mitä ite on alusta asti päässyt miettimään, ja joka en tehty just mua varten.


Me and my ball dress I designed by myself many years ago. It still fitted me, wohoo!


Nyt uunilohen ja itsetehdyn puolukkahillon pariin NAM!! Illalla Kadi rakkaus tulee meille ja maistellaan vähän juomia, ettei kurkku kuivu liiasta juttelun määrästä ja sitten lähdetään bailaan käpykylän parhaimmille mestoille!

Piristykseksi kaikille lauantaille mun maailman rakkain tyyli-ikoni Lultsi.


My dear little style icon




// Marsq

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!