maanantai 12. marraskuuta 2012

Style icons and other things

Mä olen aina rakastanut Olsenin kaksosten tyyliä. He osaavat jotenkin näyttää siroilta ja naisellisilta, mutta samalla tyylikkäiltä ja mielenkiintoisilta yhtaikaa. Heissä yhdistyy ranskalainen rentous Hollywood glamouriin. Musta pukeutumisessa yks tärkeimmistä tekijöistä  on vaihtelevuus ja muuntautumiskysy ja sitä näiltä siskoilta ei ainakaan puutu.

I have always loved the Olsen twins! They have an amazing sense of style.

















Pictures Pinterest

Anteeksi murut, kun en ole ehtinyt viikonloppuna postailemaan. Syy siihen on yksinkertaisesti se, että nettiä ei ole juuri ollut ja olen myöskin asunut ympäri Turkua kavereillani, joten tilanne on muutenkin ollut melko stressaava. Enää onneksi vain viikko jäljellä Suomessa, mutta tekemistä senkin edestä. Pian kirjoitellaan jo kauniimmissa maisemissa ja jutut muuttuvat sen mukaisiksi!

Viikonloppu meni töitä tehdessä ja juhlittiin mun läksiäisiä kivalla työporukalla. Oli superhauskaa ja tuollaisia iltoja saisi olla lisää! Pelattiin pullonpyöritystä ja "never have i ever"- peliä. Teinimuistot mielessä ja rennossa seurassa. Parasta. Jonna teki mulle erittäin mielekkään hiustenmuutosoperaation, mutta siitä myöhemmin lisää!


Sneak peak of my new hair. More about it later!




//Marsq

4 kommenttia:

  1. Tyyli-ikoineista oon niiiin samaa mieltä! :)) näitäki sun keräämiä kuvia ko kattoo,niin mielenkiintoisinta on se kun Olsenien tyyli vaihtuu koko ajan. Ja silti näyttävät hyvältä aina!:-D

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä aivan oikeessa :D! Aivan laidasta laitaan heittelee, mutta ehkä se on just niiden valtti!:)

    VastaaPoista
  3. Olsenin siskokset ovat kyllä upeita, oon sun kanssa samaa mieltä siitä ja he jollain lailla saavat jopa nuo järjettömän suuret miesten farkuista (?) leikatut shortsit näyttämään hyviltä!! <3

    VastaaPoista
  4. Menit kyllä aivan naulankantaan!! Mietin kans noita farkkushortseja, että harva ihminen niitä kyllä uhtä upeasti kantaa! :D

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!