sunnuntai 4. marraskuuta 2012

If you can’t fix it with duct tape or a martini; it ain’t worth fixing.



Nyt alkaa vasta olo normalisoitua eilisen jäljiltä voi jessus. Nukuin sitten viime yön kylppärin lattialla ja sisko herätti mut seiskalta aamulla, kun itse tuli kotiin, ahahahah. Mutta onko mitään parempaa kuin nähdä ihania ystäviä pitkästä pitkästä aikaa?! Siinä on itsessään jo syytä juhlia! Muutenkin olen löytänyt jotenkin uudestaan kaiken hauskuuden bailauksessa. Tuollainen random biletys ja hauskanpito jotenkin vaan unohtuu seurustellessa ja tekee ihmisestä tylsän kotonanyhvääjän. Ei se sillä hetkellä tunnu mitenkään väärältä, mutta jälkeenpäin ajatellen koko komeuden vasta hoksaa. Irtiottoja tarvistee ikään katsomatta, koska ne parantaa mieltä, ihmissuhteita ja piristää todenteolla.
Muutenkin laittautuminen itsessään unohtuu ja siitä saatava mielihyvä. Oon löytänyt pitkästä aikaa tekoripset, mekot, korkkarit ja muut fiinimmät kuteet uudestaan. Laittautumisesta saa itsevarmuutta ja aivan erilaisen tunnelmannostattajan. Kokeilkaapa ens kerralla laittaa ulosmentäessä tekoripset ja mekko päälle. I dare you.








Mulla tulee todella harvoin katottua telkkaria, joten en ole koskaan kärryillä, mitkä sarjat siellä pyörii ja mitkä on in. Tiuski kuitenkin suositteli mulle Vain elämää- sarjaa, ja täytyy myöntää, että oon aivan hooked on it. Cheek on aivan uskomattoman söötti siinä, ja muutenkin kaikkien artistien esityksiä kuuntelee aivan eritavoin, kun oppii jotain persoonista biisien takana. Monet streotypiat mun päässä on kyllä heittäytyny aivan toisenlaisiks ton sarjan käsiltä. Suosittelen katsomaan ehdottomasti!


lähde= Googlen kuvahaku



Olen muuten totaalisen rakastunut tähän Uggin kaulahuiviin Asokselta. Niin täydellinen, yleellinen ja tyylikäs. Uggilla on tänään monet tuotteet mielettömissä tarjouksissa, joten kannattaa tsekata tarviiko kenkävarasto vaikka uutta lämpöistä bootsitäytettä.



Ja nytkun päästiin mun lempiaiheeseen, haluaisin myös erittäin kovasti uimapuvun itselleni! Juuri tämä Asoksen versio olisi täysin sitä, mitä etsin. Rusketusrajat olisivat kylläkin suhteellisen mielenkiintoiset tuon jäljiltä, mutta mitä tiikeri raidoilleen mahtaa, oihh. Tästä muuten huomaa, kuinka vaikea mun on käsitellä sitä tunnetta, että tulen viettämään pari kuukautta +30 asteen lämmössä, enkä talven keskellä, eli byebye kaulahuivi.
Talven inhottaville kylmille iloille ihanat pöksyt Booztilta. Onko parempaa kuin kääriytyä pehmeisiin kuteisiin sohvalle kahvikupin ja uusiempien GG jaksojen kanssa.
 Mielettömän tyylikäs pipo Duetolta lämmittämään päätä tyylillä. Itse omistan vain yhden katseiden kestävän pipon, joten tällainen suloisuus tulis enemmän kuin tarpeeseen.





Päivän ajatus



//Marsq



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!