keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Hello Thailand


Tänään toinen päivä täällä Krabilla takana ja vihdoin jet lag alkaa hellittämään. Olin tosiaan varmaan 30 tuntia putkeen hereillä, etten millään jaksanut edellisestä päivästä edes tarinoida. Lensin siis Finnairin lennoilla ensin Bangkokiin ja sieltä supersuurelta kentältä onnistuin jotenkin löytämään tieni Thai Airwaysin lipputiskille. Molempien lentojen kanssa kävi melkoinen säkä, koska Finnairin lento oli aivan täyteen buukattu, mutta mun molemmilla puolilla oli vapaat penkit keskirivillä!? Oli ihan jees levittää itsensä kolmelle penkille. Ja toi Bangkok- Krabin lennon ostin vasta tiskiltä, koska en löytänyt etukäteen mitään järkeviä lentoja. Nohh ostin lipun ja matkavirkailija sanoi, että 18.30 illalla lento ja olin saapunut kentälle siis 9.05 aamulla. Tsiisus sentään ajattelin, mutta jollain ihmeen kaupalla aikaisemmalta lennolta vapautuikin yks paikka mulle 15 min ennen lähtöä ja hyppäsin koneeseen. Nyt oon täällä murusen hotellilla ja täällä me varmaan asutaan muutama seuraava kuukausi, sittenpä näkee.

Olen oikeesti aika ylpeä itsestäni, että minä lentopelkoinen suoriuduin yksinmatkustamisesta noinkin smoothisti.

Hakaniemi showed its best when I left

Beautiful Finland


Me scared in the middle of the night in airplane

Scared of height?

Watched some funny movies in plane





Krabilla on nyt loppumassa joku ns. sadekausi ja ilmojen pitäis parantua koko ajan. Eilen satoin vettä ja tänään on ollut puolipilvistä, mutta kerkes se arska vähän aikaa paistaa ja hyökkäsin heti paikalla rannalle loikoileen. Mutta siis tuo mun Jake. Ei mitään järkeä kuinka ruskea joku noin blondi voi olla. Olen naureskellut täällä paikallisten ruotsalaiskommenteille Jakesta. Hehheh.
Jake lähtee huomenna sukellushommiin ja minä vietän koko päivän rannalla, jos sää sallii! Tunnen erittäin suurta kateutta tuota ihonväriä kohtaan. En tiedä mistä johtuu, mutta musta ruskettunut iho on aina ollut kauniimpi kaikilla.






My boyfriend and I wanted to go eat somewhere, guess where we landed?



Ao Nang beach 


Tuk tuk ride


Itse ajattelin esiintyä kuvissa vasta kun olen saanut hieman väriä pintaani. Vitsit, että muistutan maitovalasta tällä hekellä...


// Marsq

4 kommenttia:

  1. Oot niin söpö tossa lentokonekuvassa :D:D ihana en kestä <3 Ihanaa kun ootte nyt yhdessä. Mul tuli itku kun luin tätä, hih.

    VastaaPoista
  2. Vau, sinne sää vaan karkasit! Täytyy vissiin ilmotella jos tullaan Jussin kans Thaimaan kulmille, ehkä ehditään siel näkee :-DD Ihanaa reissua!

    VastaaPoista
  3. Voi, mitä ihania kuvia!! <3
    Koska olen melko uusi lukija, haluisitko vähän valottaa mulle, että miksi lähdit sinne upeaan Thaimaaseen? Poikaystävääkö tapaamaan? ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille! :) Juu tänne mä tulin poikaystävän luokse, kun hän on täällä töissä sukeltajana.. ;D Ja Emma ilmottele ihmeessä, jos tuutte tänne suuntaan!! Harmi ku meni sit aikatalut niin ristiin..:(

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!