maanantai 12. marraskuuta 2012

Där palmerna bor


Tips!


Kannattaa mennä katsomaan Membersille superhyviä alennuksia, sillä tänään siellä on Nellyn kenkiä jopa  -80% alennuksissa!!! Tarjouksia tänään myös Edc, Boss Orange, Religion yms yms!!
Ja olkaa nopeita, sillä tuotteet myydään hirmu nopeesti loppuun!

Ja ja sitten niihin mun uusiin hiuksiin: tummempaa, tasapitkää ja monisävyistä.






My new hair style. Love it.


Mä en tykkää liian pitkistä hiuksista, koska siitä tulee jotenki homssuinen alkuasukas -vaikutelma helposti. Ohuet ja epämääräiset lirulatvat ovat hirveintä ikinä. Tää pituus on just täydellinen ja olen todella tyytyväinen, ja voi ahh kuinka ihanan hyväkuntoiset latvat tuli. Pikkuhiljaa kohti tasapitkää polkkatukkaa, heheh..
Onneks mulla on vielä jäljellä kauan sitten hankkimani mahonginväriset säväyttävät Cutrinin shampoo ja hoitoaine. Tulevat nimittäin pian tarpeeseen, ettei hiusväri kulahda rumaksi ja intensiivisyys pysyy aivan toisella tapaa kun jaksaa panostaa välillä erikoiskäsittelyihin. Vaalea väri tumman alla puskee helposti läpi ja varsinkin auringon porottaessa ulkomailla muutuu lämpimät sävyt niin helposti lähemmäs Peppi Pitkätossu/ porkkanaeffektiä kuin kaipaamaani suklaanruskeaa.


Olen niin villissä ja riemuissani tulevasta matkasta että huhhuh kuulkaas!
Olen löytänyt täydellisen yötäpäivää soitettavan rantabiisin. Pari sangsom buckettia ja Thaikkutunnelmaa tiivestysti yhdessä biisissä.






One week left and then a couple of months in Thailand! I'm so excited there are no words to describe it!


//Marsq

5 kommenttia:

  1. Upeat, hyväkuntoiset ja kauniin väriset hiukset sulla!! :-)

    VastaaPoista
  2. Vautsi mitkä hiukset 8) Sopii sulle kyllä tosi hyvin

    VastaaPoista
  3. Voi että miten sulle sopii nuo tummat hiukset,kaunis <3

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!