torstai 1. marraskuuta 2012

A little bit of heaven, but a little bit of hell


Miksi naiset rakastuvat kusipäihin, renttuihin ja kieroihin lieroihin? No mitäpä tuota peittelemään...
Valitettavan harvoin todellisuus on tämä.

MTV3sen sivuilta löytyi aika hyvä vastaus:

 "Uskon, että renttuus viehättää, sillä turhat säännöt, auktoriteettien uskominen ja tiukkapipoinen meininki ovat aina ärsyttäneet minua. Siitä huolimatta olen itse varsin säntillinen, kilttikin varmaan. Renttumies vapauttaa sisäisen renttuni, jota kaipaan turhaan ryppyotsaisuuteen taipuvaisessa maailmassa, Heidi sanoo."






Kirottuja olkoon me vastakkaisen sukupuolen edustajat.



Asiasta aivan toiseen.

Nyt ne kaikki, jotka eivät ole vielä liittyneet Membersiin, tehkää se nyt! Itse tutustuin Tiuskun kautta kyseiseen putiikkiin ja olen ollut aivan ihmissäni sieltä löytyvistä jutuista. Hommahan perustuu siihen, että päivittäin vaihtuu tarjoukset, ja hinnat ovat aivan tosi paljon edullisempia kuin normihinnat tuotteille. Välillä on kenkiä, mekkoja, alusvaatteita, kodin tuotteita ja miesten kuteita hurjissa alennuksissa. Käykäähän ihmeessä kattomassa, mitä sieltä löytyy! Tuotteiden merkit vaihtelevat myös tosi paljon esim. huomenna on tulossa tarjouksia mm. DKNY:ltä.
Membersille täytyy hakea jäsenyyttä, mutta se ei sido mihinkään, eikä asia poikkea mitenkään tavallisista klubijäsenyyksistä.

// Marsq

2 kommenttia:

  1. MIKSI NAAISET RAKASTUU RENTTUIHIN
    Ihanku oisit tehny tän mun pohjalta :D:D

    VastaaPoista
  2. Ehkä sä toimit mun inspiksenä ;))

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!