tiistai 9. lokakuuta 2012

Quick update!



Mä lähden tästä hakeen mun laukun suutarilta. Eihän se oo siellä kun vasta viikon lojunu, hups. Ja täytyis löytää myös uus harja, ku mun vanha harja tuhoaa kaikki hiukseni. Etsin sellaista uutta pehmeää luonnonharjaksista, minkä sain tässä taannoin katki hiuksia harjatessani. Mun takut ei oo siitä pienimmästä päästä.

Siitä ajattelin mennä suoraan salille vetään jalkatreenin ja voin vaikka myöhemmin kertoa millasia jalkaliikkeitä yleensä salille teen.


Repeilin ensin mun jäätävälle juurikasvulle.




Fiilis on täydellinen kunhan saan vielä hoidettua tälle päivälle suunnittelemani kouluhommat valmiiksi!
Oon kyllä niin innoissani näistä salijutuista taas kuin pieni hilleri.


Tavoite on tämä

My goal

Fiilis tämä

My feeling right now

Ja motivaattorina toimii tämä, hahahh

Motivation!
(Pictures Pinterest)

Ahkeraa loppupäivää muillekin!


// Marsq

2 kommenttia:

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!