torstai 18. lokakuuta 2012

Pärlor

Hei ihanat lukijani!

Mulla soi herätyskello tänään jo puol kuus aamulla ja seiskaks menin kouluun. Ihania tällaset päivät, että kaikki hommat on suoritettu jo aamun jälkeen. Tänään ajattelin mennä illemmalla vielä salille ja huominen meneekin matkajuttujen järkkäilyssä. Lauantaina aamulla suuntaamme tyttöjen kanssa Helsinkiin ja sunnuntaina takaisin Turkuun. Kiva viikonloppu siis tulossa. Pitäisi aloittaa lukemaan ensi viikon tenttiin, mutta ei yhtään huvittaisi. Mun motivaatio taitaa olla jo Thaimaassa, koska täällä sitä ei ole vähään aikaan näkynyt. Muutenkin pitäisi opetella pikkuhiljaa tämä yliopiston rytmi, ettei osaa, jos ei opettele. Olen oikeastaan aina ollut sellainen, että olen pärjännyt suhteellisen pienellä efortilla, mutta nykyään asiat ovat jo sen verran vaikeampia ja laajempia, ettei maalaisjärki pelkästään riitä. Olis ihan mukava, jos kiinnostuis ois samalla tasolla kun lukion ykkösellä, kun todistuksesta ei löytynyt muutakuin kymppejä ja muutama ysi. Olisinpa vielä yhtä ahkera..







Nyt ajattelin aloittaa jomman kumman mun uusista Stockan hulluilta päiviltä bongaamista kirjoista, kun kerrankin on vähän luppoaikaa.



Parasta fiilismusiikkia



Eräs mekko-ostos Thaimaahan Gina Tricosta

New maxi dress I bought from Gina Tricot

Tavalliseen tapaani söin random lounasta koulusta päästyäni. Kuten taustalla vähän näkyy, olen aivan koukussa tuoksukynttilöihin. Niin huumaavia ja rentouttavia, oihh. Haluaisin kokeilla jotain ns. laadukkaampaa tuoksukynttilämerkkiä, mutta en ole jaksanut sen enempää perehtyä netin valikoimiin. Oikestaan ihan mukava, että olen taas tottunut asumaan yksin. Iltaisin ei enää ole niin yksinäistä, kun olen keksinyt kaikkea hupaisaa puuhaa. Tällä hetkellä itse asiassa tuntuu, ettei vuorokausi riitä mun touhuiluille laisinkaan. Mukava huomata, kuinka paljon vähemmän oikeasti ostaa mitään läskiruokaa tai muuta turhaa, kun yksin ei jaksa vaivautua.


Croissant, pomegranate and prosciutto di Parma, mmm

From my old treasure i got to thinking about my new love for everything that sparkles


Glitterkorkkarit on mun uus tulokas himotuslistalla kaiken muun glitterin lisäksi. Miettikää kuinka coolit vaikka pikkujouluihin ja just sopiva katseenkääntäjä, jos ei halua pukeutua joulumekkoon. Mä elän kyllä jo jotain kevättä mielessäni, ku oon lähössä lämpimään, että tuntuu hassulta höpöttää tällasia juttuja, mutta siltikin. Aivan mielettömiä herkkuja.

Lisää kuumia kenkäuutuuksia Nellyltä täältä.





I love all things glitter



Pictures from Weheartit.com



// Marsq




2 kommenttia:

  1. I love glitter too :3
    *Stella ( http://stelliinou.blogspot.fi/ )

    VastaaPoista
  2. Mainio valontuoja pimeään ja inhottavaan syksyyn ;)

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!