keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Kroppa ja hiukset kuntoon syksyksi



Voi niitä riemunkiljahduksia mitä pään sisälläni olevat hamsterit juoksupyörissään päästelivät eilen, kun kävin salia ennen Sokoksella etsimässä itselleni harjaa. Sinne oli nimittäin juuri muutama päivä aikaisemmin rantautuneet Tangle Teezer harjat! Olen kyttinyt niitä Lookfantastic -sivustolta jo monta kertaa, mutten ole sitten jostain syystä raaskinut tilata sellaista.

Itse kotiutin tosiaan tällaisen härskin näköisen pinkin söpöläisen, mutta muitakin värivaihtoehtoja kylläkin löytyi. Maksoin tästä 19€. Hinta pelkästä muoviharjasta kuulostaa aika hullulta, mutta niiden kaikkien kehujen jälkeen, joita olen vuosien varrella tästä kuullut, ajattelin panostaa. Ja toden totta tämä tekee hiuksista silkkisen pehmeät!! Ihan hullua oikeesti mihin se teho perustuu, mutta olen harjannut hiukset varmaan jo viisi kertaa tällä ihan vaan huvin vuoks. Tämä ei myöskään katko tai kuluta hiuksia, ja takkujen repiminen on mahdotonta, koska muoviharjakset joustavat niin paljon. Teezeri sopii myöskin hellävaraisuutensa ansiosta kosteiden hiuksien harjaukseen, jolloin vaikkapa hoitoaine on paljon helpompi levittää.







One of the best hair brushes there is on the market!



Juuri itse asiassa eilen aamulla järkytyin kuinka paljon minulta lähti hiuksia, kun väkivalloin yritin selvittää yhtä takkua. Olen yrittänyt nimittäin tyhjentää kymmentä erilaista shampoota ja hoitoainetta, jotta pääsisin turhista purnukoista eroon, ja teho ei nyt niissä kaikissa ole nähtäväsi ollut mikään bueno.
Mun lempparituotteet on kuitenkin aika kirkkaasti mun tiedossa nykyään kymmenien ja taas kymmenien kokeilujen jäljiltä.


Perus hoitoaineista pala taivasta on mulle ollut nykään Dumb Blonde. Tuoksu nyt vaan hipoo täydellisyyttä ja pehmeys aivan omaa luokkaansa tän jäljiltä. Hoitoaineen kaveriksi sopii myös todella hyvin tämän saman sarjan shampoo, mutta tärkeämpää on tuo hyvä hoitoaine ja shampoota tykkään vaihdella ajoittain. Tigi on tullut mielestäni hurjan paljon paremmaksi, kun ennen ne eivät tehneeet muuta kuin ärsyttivät päänahkaani. Itse en käytä hiuksilleni mitään markettituotteita, koska niiden teho ei vaan riitä ja tuntuu, että saan niillä aikaan vaan vahinkoa. Myöskin hyvät tuotteet edesauttavat niin paljon hiusten kuntoa ja muotoilun helppoutta, että tältä tieltä en ole kyllä palaamassa takaisin.


Best conditioner
Heavenly shampoo

Favorite leave-in conditioner
Holds curls at place

Best hairspray ever



Have you tested this dry shampoo?


Kaksi muuta päällikkotuotetta Tigiltä ovat Egoboost, koska se sulkee haaroittuneet latvat yhteen estäen näin niiden lisähaaroittumista. Ja toinen loistava tuote hiusten muotoiluun ja mulle tuuheuden ja kiharakampauksien ylläpitoon on Small Talk! Tuoksu molemmissa ihana, ja oikeasti näissä tuotteissa se tuoksu on suuri osa itse käyttökokemusta. Oletteko kokeilleet näitä Batisten kuivashampoita? Olen kuullut vaan juttua, että tuoksuvat mielettömän hyvältä ja olisivat tehokkaita? Itse en ole päässyt vielä Kicksistä asti hakemaan, mutta huomasin, että tätä myydään myös Hiusverkko.fi -sivustolla alle kympillä.

Nämä kaikki tuotteet löysin edullisesti itse asiassa Suomen hintatasoon verrattuna kyseiseltä sivustolta:

Hiusverkko.fi 
Taistelu upeiden hiuksien puolesta voi alkaa!

Mulla on tapana värjätä kulmakarvat ja ripseni, jotta meikkiä ei tarvisi käyttää yhtä paljon. Käyttämäni värit ja hapete ovat Refectocilin, ja nyt huomasin, että heiltä on tullut myöskin ripsille niin koukuttava juttu, että ehkä pakko tilata! Olen kyllä niin hirveä hamstraaja, ettei mitään järkeä. Mutta kyllä tää aika houkuttelevalta kuulostaa:



Ripsiä suojaava ja vahvistava geeli.

Long Lash GEL sisältää E-vitamiinia ja D-pantenolia. Pitkään kosteutta antava ja silmäripsiä ja kulmakarvoja intensiivisesti hoitava ja suojaava hoitoaine. Säännöllisesti käytettynä se vahvistaa ripsiä ja kulmakarvoja. Suositellaan käytettäväksi erityisesti kestovärjäyksen jälkeen, jolloin ripset ja kulmakarvat kaipaavat erityistä hoitoa. Voidaan käyttää säännöllisesti tai kuuriluontoisesti.

Minä  haluan!!!




Ja moro vaan, mitä mun naamalle kuulu tänä aamuna. Siis tää syksy ei sovi mun luonteelle eikä kropalle hiuksista varpaisiin ollenkaan. Iho ja sielu kuivuu koppuraks. Vaikka kuinka yrittäisin vetää omegoja, ei ne yksinään riitä mun keholle. Onneks kohta ollaan toisissa maisemissa muilla mailla ja varsinkin olen innoissani siitä, että mama tuo perjantaina mulle uuden pullon aloe vera -juomaa ja sitä super moisture lotionia!! JEE!!


Hyväksi kokemani ase kuivia kyynärpäitä, jalkoja ja rohtuneita huulia hoitamaan on Elizabeth Ardenin klassikkorasva Eight Hour Cream, joka löytyy Oranssikauppa.fi- sivulta vain hintaan 15,95€. Ja tuo ainakin maksaa itsensä takaisin, koska oma rasvani on ollut käytössä jo monta vuotta, eikä ole muuttunut miksikään.



Asia ei oikeastaan liity tähän aiheeseen hirveästi, mutta luen muuten salilla melkeen aina miesten bodauslehtiä, koska niissä naisten lehdissä ei ole muutakuin mainoksia, eikä asiajutuista tietoakaan. Suosittelen tsekkaamaan!

(Alla esimerkki ravintoterapeutin jutusta, mitä en ole itse ainakaan edes hoksannut ajatella. Pahoittelut huonosta kuvanlaadusta)





Salin jälkeen vedin nassuun tällaista eilen. On muuten hyvää ja olen totaalisen koukussa tuohon kesoon! Vedin illalla kokonaisen ison purkin tuota. Ja tämä hämmentävän näköinen sapuskayhdistelmä pitää myöskin nälän hirveän hyvin poissa pitkään. Ja ehkä tärkein näkökulma opiskelijan mielestä= Todella halpaa ja hyvää sapuskaa!




//Marsq

4 kommenttia:

  1. Toi Tangle Teezer on ihan paras harja, oon käyttänyt sitä pari vuotta ja hankin toisenkin rinnalle kun pinkki on jo hiukan kulunut käytössä :) Ja Batiste on parempi kuin mikään kuivashampoo, mitä oon kokeillut, eli se tekee hiuksista samalla silkkisen sileän tuntuiset ja ihanan tuoksuiset.

    VastaaPoista
  2. No niinpä! En ois ees uskonu, että noin yksinkertaisen näköinen voi ees olla noin hyvä :D! Tuoksuttelin noita batiste kuivashampota kicksissä, ja olivat kyllä ihanan tuoksuisia!!:)

    VastaaPoista
  3. Mun oikeasti täytyy ostaa toi harja! Mun tukka on niin takussa joka päivä, jopa hiusharjani on huutanut armoa. :/ :D

    VastaaPoista
  4. Olen kyllä tykännyt hurjasti, suosittelen ehdottomasti! Tuo on kaiken lisäks näppärän kokonen, ni helppo ottaa mukaankin, ja näytti toimivan hiusten suoristuksessa, kun aamulla testasin!:)

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!