lauantai 29. syyskuuta 2012

Weekend, yay!


Yhdeksäntuntinen työpäivä takana tänään ja
mun sisko Sanna aka Sabe tuli Turun hoodeille yökylään yheks yöks ja lähtee huomenna kierteleen Etelä-Eurooppaa. Ei ainakaan helpota mun matkakuumetta tuollaiset tempaukset!

Haettiin paljon herkkuja ja karkkia, tai no saa nähä mitä mä saan tällä suulla edes tuhottua, mutta eilen sain syötyä jo leipää, wohoo! Mulla on huomenna vielä vapaapäivä, niin saa nukkua pitkään yms kaikkea mukavaa.

So tonight it shall be girls pajama party & lots of goodies with my younger sister.


Herkkuja, saben hullu rinkka & mammalta terveellisiä tuliaisia (marjoja. siitakesieniä, kotimehua ja pullaa<3)





// Marsq

4 kommenttia:

  1. Aikas hyvältä vaikuttaa sun viikonloppu! Oih, oon kade tosta käsikorusta, mulla oli se sama, mutta se kului pilalle tosi äkkiä :((

    VastaaPoista
  2. Jepjep, mukavaa on ja huomenna uudet kujeet mielessä. ;) Mä taas oon ihmetelly, miten mulla toi ei oo kulunut ollenkaan! :D haha hassua miten laatu noin vaan vaihtelee, oon tota kyllä aika paljon käyttäny kaiken lisäks!

    VastaaPoista
  3. Mmm njumi! :)

    I like your blog.
    Waiting for your new post. :)

    P.S. What do you think about following each other?
    xoxo

    VastaaPoista
  4. Thank you!!:) We can follow each other yes, your blog is interesting too!:)

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!