torstai 20. syyskuuta 2012

Torstai toivoa täynnä


Tänään heräsin jo seitsemältä, kun piti mennä bokföring -tunnille Veeran kanssa. Ammut ei oo kyllä todellakaan mua varten. Meinasin luovuttaa jo pariinkin otteeseen, mutta nousinpa silti jiihaa! Mutta oli kuulkaa palkitsevaa, kun sain vaikka mitä aikaiseksi.

Aamulla pirteenä tai sitten ei


Ihanaa, kun tää hemmetin flunssa meinaa vihdoin lähteä pois, niin pääsee taas harrastaan liikuntaa. Olen hirveä liikunta-addikti ja yhtä pahalla tuulella kun tämä tasmanian paholainen, jos en saa purkaa adrenaliiniani johonkin. Mulla nimittäin kertyy sitä pääkoppaan sen verran, että kirjaimellisesti räjähdän, jossen saa purkaa sitä pois. Tämä liikaenergisyys on varmaan periytynyt pienestä asti, koska olin niin villi, että minulla pidettiin valjaita… Ihan oikeesti!



Googlen kuvahaku

Tällaset söpöt mua täällä odottaa lenkille


Oon nyt ihan selkeesti mielessäni päättänyt, että lähden johonkin pidemmälle reissulle, koska suunnittelen koko ajan, mitä ylimäärästä vois laittaa huutonettiin myyntiin ja kaupungillakin tänään ihastellessani talvitakkeja stockkalla tajusin, ettenhän mä sellaista nyt edes tarvi hetkeen. 


Leikein vähä kännykällä täällä kotona.


näkymä olohuoneen ikkunasta



taulu tehty lehtileikkeestä
Meidän parka bonzai




















Olen hajottanut vaihteeks taas kaikkia tavaroita tapani mukaan. Yhden korun sain kyllä korjattua näillä rakennekynsillä, siitä myönnän itselleni pienet aplodit, mutta hajotin myöskin sen Lindexin uuden kaulakorun ja kuukauden vanhan tikrun veskani. Tai tossa laukussa tais olla joku valmistusvirhe, koska tohon hintaan nähden se ei sais kuukaudessa rähjääntyä. Kävin kysymässä suutarilta korjausarvion ja nyt pitäs laittaa sähköpostia The Handbag Superstorelle (loistokauppa tilata Tiger of Sweden laukkuja!), että saan hyvityksen siitä. 





Nyt ajattelin juoda ison kupposen kahvia ja lähteä kohtapuolin kohti töitä.



// Marsq

2 kommenttia:

  1. voi sun täytyy tänne ilmottaa, jos laitat jotain Huuto.nettiin myyntiin!;) en varmasti oo ainoo, joka ois kiinnostunu.

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!