sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Sunday Chilling


Katottiin eilen Prometheus ja se oli kertakaikkiaan ihan paska. Harmi, ku olin odottanut siitä leffasta tulevan trailerin perusteella jännittävän.

Tänään taas vietittiin lepponen päivä saben kans Turkua ihastellen ja kaupungilla kierrellen. Käytiin myös Fontanassa sunnuntaisafkoilla ja nautittiin syysilmasta.
Sabe lähti äsken kohti satamaa kaverinsa kanssa ja kolmas kamu liittyy heidän seuraansa myöhemmin. He siis suuntaavat eurooppaan kierteleen kuukaudeksi ja minä olen vähintäänkin kateudesta vihreä!

todays lunch

my sweet sister
beautiful Turku in autumn

my POOFY hair





My sister and her friend going to interrail in europe
Sanna's bag is equal to her size


Nice views

Favorite autumn boots from ASOS


And guess what, my phone is back, Yeah!

Sain perjantaina kännykän siis takas, kun joku ihana oli vienyt sen poliiseille! Aivan parasta, kuvat ja kaikki oli säilynyt kännykässä, koska olin etälukinnut sen.


Kivaa sunnuntai-iltaa kaikille!
Mulle maistuu nyt antioksidanttiboostina kotimehu, koska en todellakaan halua tulla enää kipeeks tosta koleasta ilmasta, vaan treenaamaan tavalliseen tapaani!

// Marsq

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!