tiistai 11. syyskuuta 2012

A quick hello

Oon tehnyt koko päivän kouluhommia  mm. tilastotieteen tehtäviä, ja voin kertoa, että nyt hajottaa. Kurkku tuli vielä kaiken kukkuraks kauheen kipeeks ja muutenkin ollu semi vetämätön olo koko päivän. Nyyh.

Jotain kivaakin sain kuitenkin aikaiseksi nettiluentoa katsellessa. Tein nimittäin uudet kynnet itselleni.



Olen pyörinyt koko päivän univaatteissa, joten tämän päivän asua en edes halua näyttää, mutta eilisen asu oli tällainen. Pitäsköhän mun raahata järkkäri tänne Turkuun, ettei kaikki kuvat olis tällaista pikselimössöä! Toisaalta olen katsellut suurella tunteen palolla Sonyn nex 5n mikrojärkkäriä, nammmm! 




Kauniita unia murmelit!


// Marsq


2 kommenttia:

  1. nouu way sä otat kameran turkuu ku mä otan sen messii ku lähen reilaa hahahahah :D
    t. rakas siskosi

    VastaaPoista
  2. Ai niin kuvittelet vai :D! No voi olla että tilaan tollasen mikrojärkkärin, ni kulkee paljon kätevämmin mukana!:)

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!