tiistai 25. syyskuuta 2012

I Hair You



IHANAA vihdoinkin olla kotona. Alkoi vähän jo hävettään liikkua hakatun näköisenä ympäri pitäjiä.
Olin niinkin reipas, että kävin 4 tikkiä suussa ja poski kainalossa tekemässä kirjanpidon tehtäviä kolme tuntia Veeran kans. Lepponen tää kuuri mulla muuten, että täytyy ottaa kolmesti päivässä antibiootti, yhteensä 3000mg panadolia sekä buranaa 2400mg tyhjään mahaan. Vatsa kiittää. Ja minä kiitän hirveästä väsymyksestä antibiootteja.
Hammaslääkäri suositteli kyllä syötäväks jäätelöä, että ehkä mun tilanne ei ihan hirvee ole kuiteskaan, tsih.


Mulle on vaihteeks iskeny hiusihastus! Oon aina halunnut ton tyylisen tukan, mutta epäröinyt mun omien hiusten vaikeuden perusteella. En jaksa kattoa enää näitä ainaisia pitkiä hiuksia, joissa kakshaaraset on ainaki kakskythaarasia. Kaikilla on tällaset samanlaiset, tylsät ja tavalliset. Tuntuu muutenkin, että hiuksia pitää joka päivä samalla lailla, eikä auki voi pitää, kun menee niin hirveeseen takkuun.


Cheryl Cole näyttää muutenkin aina mahtavalta ja pidän erityisesti hänen hiustyyleistään!
Hassua miten joillekin ihmisille sopii kaikki maailman sävyt, tyylit ja pituudet. Mistähän se johtuu?







Pidän myös Angelica Blickin tästä vaaleasta kesäntakaisesta hiustyylistä



Kyllästyttää just ehkä eniten tää rikottu hiusmalli! Tollanen tasainen näyttää niin kivan elegantilta..


Kuvat Googlen kuvahaku





Superinspiroiva Ulrikke Lund


Niin nättiä! En kestä, mäkin haluuun..



// Marsq



2 kommenttia:

  1. Jooo!! munki tekis mieli pitkää tasasta polkkaa, mut en uskalla. Jos leikataan eka sulle tollanen, ni ehkä mäki innostun ja uskallan peräs.. Tosin vasta sitte, ku nää saakelin kerrostukset on poissa. Sulle sopeis sellanen kunnon A-linjanen kans tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Ois niin ihana voi että!! Mullaki taitaa olla vähä liikaa vielä kerroksia, tai no riippuis minkä pituseks sen jättäis, mutta joku tollanen vähä yli olkapäitten ois herkku! ;)

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!