keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Flu

Sain sitten syysflunssan tietenkin, kun oon tässä kaikille moneen kertaan kehunu, etten tule ikinä sairaaksi ja immuunipuolustukseni on korkeinta mahdollista kastia. No aina ei voi voittaa. Harmi vaan, että nyt ei ole edes kukaan mua täällä hoitamassa.








Onneksi sentään löysin tänään mun lempihupparin, Jaakon hupparin, Colona Divers. Niin iso, että menee mekosta  ja varsinkin lämpöisyytensä vuoksi oli tänään tarpeen. Nyt voi todellakin huomata, että talvi tekee tuloaan, kun aamulla jäätyy sängystä noustuaan pystyyn. Olen kohta niin rontti, että laitan kylppäriin lattialämmityksen päälle! Lievästi kismittää Skypetellä Jaakon kanssa,  ku se on siellä +30 asteessa ihan papuna. Mun rusketus tuli ja meni samantien, kun tulin Kokkolasta Turkuun takaisin kesällä.



Jotain hyvää sentään kuului tähänkiin päivään,  koska postimies toi uusia kynsikoristeita. Harmi vaan, että tein juuri eilen uudet kynnet, eli saavat jäädä odottamaan jotain muuta kertaa. Mä olen kuin hamsteri joka hamstraa pähkinöitä ahneuksissaan poskiinsa. Onneks noi koristeet ei maksa paljon mitään.


Ebay jtn 1€ kpl




Mulla ei melkeen ikinä kipeenä ollessa mene ruokahalu, mutta lopetan tahallaan kaikkien herkkujen syönnin, kun en maistakkaan mitään. Ja sit tulee niitä käsittämättömiä mielitekoja. Esim. toissapäivänä ostin Pepsipullon ja turkkaripussin ja tänään sama homma. Mikä makuyhdistelmä tuo edes luulee olevansa. Näyttääkin rumalta. Tuleeko muilla samanlaisia yhtä järjettömiä kausimakuja kuin mulla??




Secret weapons against flu










Kivaa illanjatkoa kaikille!


// Marsq

2 kommenttia:

  1. etkai oo niin kipee ettet tulis huomen bokföring tunnille? :) parannuhan pian <3 t. veera

    VastaaPoista
  2. kyllä mä veeruska sinne pyrin tuleen!:D <3

    VastaaPoista

Thanks for leaving a comment, I greatly appreciate your taking time to do so!